Název:
Repositioning of the Brand Frisco
Překlad názvu:
Repositioning značky Frisco
Autoři:
Klimešová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The main goal of the master's thesis is to find reasons for and assess the results of recent repositioning of the brand Frisco conducted in 2013. In the theoretical part, main brand theories are analyzed together with a recent theory of so-called "Brand Archetypes". In the practical part, based on own consumer survey, market trends, brand history and company research, a brand SWOT analyses is conducted. As a result of this analysis, further recommendations for the brand heading are proposed.Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza značky Frisco. Na základě této analýzy jsou stanoveny další doporučení pro směřování této značky.
Klíčová slova:
Archetypy značky; Brand; Frisco; Pilsner Urquell; Repositioning; Český trh s nízkoalkoholickými nápoji; Brand; Brand Archetypes; Czech low-alcoholic beverage market; Frisco; Pilsner Urquell; Repositioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43563