Název:
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Překlad názvu:
Competitive analysis of selected companies on the social network site Facebook
Autoři:
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.Bachelor's thesis analyzes the success of marketing strategies of two companies on the social networking site Facebook using analytical tools. The theoretical part of the thesis deals with social media, social feedback and customer engagement. Then shows the marketing possibilities of Facebook and data analysis capabilities of Facebook Insights for evaluating the success of reaching customers. The practical part of the thesis deals with the competitive analysis of Facebook pages Xbox and PlayStation. The main goal is to determine which page appeals to their fans better and why it is so.
Klíčová slova:
Analýza Sociálních Sítí; Angažovanost Zákazníků; Facebook; Insights; Playstation; Sociální Média; Sociální Zpětné Vazba; Xbox; Customer Engagement; Facebook; Insights; Playstation; Social Feedback; Social Media; Social Network Analysis; Xbox
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45557