Original title:
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Translated title:
The Web 2.0 environment and its usage in business corporations
Authors:
Kapusta, Matúš ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klíma, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je uviesť základné informácie o prostredí Web 2.0 a jeho výhodách pre obchodné spoločnosti. V prvej časti práce definujem prostredie Web 2.0 a kľúčové rozdiely v porovnaní s prostredím Web 1.0. Ďalej opisujem konkrétne výhody, ktoré môžu firmy získať implementáciou prvkov prostredia Web 2.0 vo vzťahoch vo vnútri firmy, vo vzťahoch k zákazníkom a vo vzťahoch k obchodným partnerom. Ďalšia časť je už primárne orientovaná na sociálne siete a opisujem rôzne nástroje a techniky, pomocou ktorých je možné analyzovať reklamné stránky na sociálnych sieťach. Prínos mojej práce spočíva v praktickej časti, kde analyzujem konkrétnu spoločnosť a spôsoby, akými využíva sociálne siete. Po podrobnej analýze pomocou vybraného nástroja navrhujem možné opatrenia, ktoré by mohli súčasnú situáciu zlepšiť.Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvést základní informace o prostředí Web 2.0 a jeho výhodách pro obchodní společnosti. V první části práce definuji prostředí Web 2.0 a klíčové rozdíly oproti prostředí Web 1.0. Dále popisuji konkrétní výhody, které mohou firmy získat implementací prvků prostředí Web 2.0 ve vztazích uvnitř firmy, ve vztazích k zákazníkům a ve vztazích k obchodním partnerům. Další část je již primárně orientována na sociální sítě a popisuji různé nástroje a techniky, pomocí kterých je možné analyzovat reklamní stránky na sociálních sítích. Přínos mé práce spočívá v praktické části, kde analyzuji konkrétní společnost a způsoby, jakými využívá sociální sítě. Po podrobné analýze pomocí vybraného nástroje navrhuji možná opatření, která by mohla současnou situaci zlepšit.The main goal of my Bachelor thesis is to bring basic information about the Web 2.0 environment and its advantages for business corporations. In the first part of thesis I define the Web 2.0 environment and the key differences betweet Web 2.0 and Web 1.0. Next I describe specific advantages which firms can achieve by implementation of Web 2.0 environments elements in relationships inside the firm, relationships with costumers and relationships with business partners. The next part is primarly oriented upon social networks and I describe various tools and techniques which can be used to analyze advertising pages on social networks. The added value of my work is in analysis of a company and the method it uses social media sites. After a detailed analysis constructed with a chosen tool I purpose some changes that could improve the actual state.
Keywords:
e-shop; Facebook; marketing; Social bakers; social networks; The Internet; visits; Web 2.0; website; Facebook; internet; internetová stránka; internetový obchod; marketing; návštěvy; Social bakers; sociální sítě; Web 2.0
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44925