Original title:
Podnikatelský plán - založení módní značky
Translated title:
Business plan - new fashion brand
Authors:
Hartl, David ; Schönfeld, Jaroslav (advisor) ; Smrčka, Luboš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V této práci se zaměřím na podnikatelský plán, konkrétně potom na založení módní značky. V teoretické části se zaměřím na to, jak má správný podnikatelský plán vypadat. Druha část teoretické části je věnována budování značky. Obě tyto části se budu snažit v praktické části převést do reálu a prakticky aplikovat teoretické pravidla popsané v první části. Rád bych provedl i některé kalkulace na konkrétní produkty a spočítal si tak výnosnost tohoto podnikatelského plánu.In this very bachelor thesis I am going to focused on business plan and branding. In the first part, which is theoretical section, I am going to describe what business plan is and how good business plan should looks like. After that I would like to focus on branding itself. So I will be speaking about positioning and other terms. In the second part, which is practical section, I am going to use this theoretical knowledge and put them in motion. There will be some graphs and charts which allows me to evaluate this business idea.
Keywords:
brand building; business plan; new fashion brand; budování značky; Podnikatélský plán; založení značky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46805