Název:
Audio marketing v ČR
Překlad názvu:
Audio marketing in Czech Republic
Autoři:
Timanov, Vladimir ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zpracování a hodnocení investičního projektu. Projekt spočívá v založení firmy v České republice. Oborem podnikání je smyslový marketing nebo audiovizuální marketing. Smyslem dané oblasti marketingu je podpora prodeje přes ovlivňování emocí zákazníků. Součástí práce je provedení průzkumu trhu, analýza konkurence a finanční plán. Ve výsledku práce bude vypadat jako podnikatelský plán, jehož cílem je odpovědět na otázku, jestli má smysl vstupovat na trh České republiky v oblasti audiovizuálního marketingu.The aim of the work is processing and evaluation of the investment project. The project implies an establishment of the firm in Czech Republic. The branch of the entrepreneurship is sensory marketing or audio-visual marketing. The essence of this field of the marketing is encouragement of sales through the influence on emotional side of the client. Components of the work are market research, analysis of the competitors in this sphere, and the financial plan. As a result, the work will be structured as a business plan and its aim is to respond the question whether there is a sense to introduce the audio-visual marketing at the market of Czech Republic.
Klíčová slova:
analýza konkurence; audio marketing; hodnocení investičních projektů; podnikatelský plán; průzkum trhu; smyslový marketing; audio marketing; business plan; competitor analysis; evaluation of investment project; market research; sensory marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46480