Název:
Analýza reklamy na sociálních sítích
Překlad názvu:
Analysis of Advertising on Social Networks
Autoři:
Pravdová, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje problematice on-line marketingu na sociálních sítích. V teoretické části bude práce zaměřena na klasickou a on-line reklamu a na rozdíly mezi těmito typy. Součástí praktické části bude vytvoření reklamního videa, jeho umístění na sociální sítě a následná analýza vnímání této reklamy uživateli sociálních sítí pomocí dotazníkového šetření a analýza úspěšnosti reklamy pomocí Youtube Analytics. Cílem práce je analyzovat úspěšnost konkrétní reklamy umístěné na sociální sítě a dále analyzovat vnímaní této reklamy uživateli sociálních sítí.This bechelor thesis is focused on social media marketing. The teoretical part will be focused on traditional and on-line advertising and differences between the two types. In the practical part will be created an advertisement placed on social networks. The perception of the advertisement will be analyzed using a questionnaire. Success of the advertisement will be analyzed using Youtube Analytics. The main goal of this bachelor thesis is analysis of the perception and success of the advetisement.
Klíčová slova:
Facebook; On-line marketing; reklama; sociální sítě; Youtube; advertisement; Facebook; On-line marketing; social networks; Youtube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45509