Název: Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Překlad názvu: The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries
Autoři: Otenšlégrová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Corporate identity; Emoce; Kontroverzní reklamní kampaně; Oliviero Toscani; United Colors of Benetton; Výzkum; Controversial advertising campaign; Corporate identity; Emotions; Oliviero Toscani; Survey; United Colors of Benetton

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet