Original title: Marketingové řízení ve vybrané společnosti
Translated title: Marketing management in selected company
Authors: Fišerová, Andrea Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Jirovský, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je provést analýzu marketingových činností a procesů ve společnosti Hewlett-Packard s.r.o. se zaměřením na podstatu a fungování Event Marketingu ve skupině Technology Solutions Group. Navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti marketingového řízení.
Keywords: Analýza marketingových činností a procesů; Event marketing; Hewlett Packard s.r.o.; Marketingové řízení; Marketingový audit; Technology Solutions Group

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3621

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1947


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share