Název:
Metody geomarketingu
Překlad názvu:
Geomarketing methods
Autoři:
Voráč, Michal ; Chrobok, Viktor (vedoucí práce) ; Černý, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato aplikačně orientovaná diplomová práce si klade za cíl prokázat přínos datové analytiky spojené se zpracováním geografických dat pro obchodní rozhodování. Jsou nalezena a doporučena dvě řešení, která vedou k výhodnějšímu řešení, než byla výchozí situace. První z nich akcentuje maximální úspěšnost rozpoznání rizikové transakce, druhé z nich akcentuje ekonomickou výhodnost. V práci je intenzivně využitý matematický programovací jazyk R, v závěrečné části mapový software ArcGIS Online.Aim of this application-oriented master's thesis is to prove a benefits from using data analysis techniques connected with geodata processing to support business decisions. As a conclusion two solutions are given which are more attractive then starting situation. Since the first solution proposed is oriented on giving maximum success ratio while considering transactions, the second one is oriented on business value of each transaction. In this thesis R programming language is widely used together with ArcGIS Online in its final part.
Klíčová slova:
datoá analytika; geodata; logit; probit; R; data analysis; geodata; logit; probit; R
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47687