Original title:
Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle
Translated title:
Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Authors:
Zeleňáková, Tereza ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Marušiak, Peter (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať prostriedky marketingovej komunikácie na business to business trhu. Pre zvýšenie konkrétnosti a prínosu práce je použitá reálna prípadová štúdia firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budúcnosti plánuje rebranding svojej značky. Prvé tri kapitoly práce spadajú pod teoretickú časť a sú v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B v porovnaní s B2C. Štvrtá kapitola je venovaná praktickej časti a zahŕňa analýzy externého prostredia oceliarskeho odvetvia a interné analýzy spoločnosti, vrátane jej komunikačného mixu. Na záver práca prezentuje niekoľko implementovateľných návrhov na modernizáciu a zefektívnenie strategickej komunikácie, zostavených na základe prevedených rozborov.Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.The aim of this dissertation thesis is to analyze marketing communication tools on a business to business market. To enhance the concreteness and added value of the paper, a real case study of the firm U. S. Steel Košice is used. The organization indends to undertake a rebranding process in near future. The first three chapters of the work fall under the theoretical part, which contains specificities of B2B marketing as opposed to B2C. The fourth chapter is dedicated to the practical part and includes analyses of the external environment and the steel industry, as well as internal analyses of the company, including its communication mix. Finally the paper presents a few workable recommendations for modern and effective strategic communication, based on the analyses executed.
Keywords:
B2B; marketing communication; metallurgic industry; B2B; hutní průmysl; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48128