Název: Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky
Překlad názvu: Analysis of current customers perception of Pure Jatomi fitness
Autoři: Nguyenová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štumper, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Konkurenční analýza; Marketing služeb; Marketingový výzkum; Segmentace, targeting a positioning; Značka a prvky značky; Competitor analysis; Mark and it's elements; Marketing research; Segmentation, targeting, positioning; Service marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44881

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet