Original title:
Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Translated title:
Marketing communication of Timo, s.r.o
Authors:
Štěpánková, Jana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem práce je zmapovat jednotlivé nástroje a za pomoci dotazníkového šetření mezi zákaznicemi společnosti navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zlepšení komunikace směrem ke koncovým zákaznicím.The master thesis "Marketing communication of Timo, s.r.o." focuses on analysis of the women underwear market in the Czech Republic emphasizing Czech company Timo, s.r.o. It devotes to the marketing mix of the company in detail, namely to the product mix, price level and distribution activities. The core of the thesis consists in the analysis of the current communication activities used by the company. The aim of the thesis is to map respective tools currently used and to suggest recommendations based on a questionnaire survey conducted among customers of the company. Those findings could possibly lead to improvements in the current communication towards ending customers.
Keywords:
marketing communication; marketing mix; Timo s.r.o; underwear market in the Czech Republic; marketingová komunikace; marketingový mix; Timo s.r.o; trh spodního prádla v ČR
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45871