Název: Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Překlad názvu: Guerilla Marketing as a Nontraditional Form of Marketing Communication in comparison with Traditional Communication Mix
Autoři: Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerilla marketing; komunikační mix; Marketingová komunikace; propagace; značka; Brand; Communication Mix; Guerilla Marketing; Marketing Communication; Promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193631


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet