Název: In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Překlad názvu: In-store marketing and possibilities of its use in BILLA, Ltd
Autoři: Moučková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in-store marketing; merchandising; sales promotion; in-store marketing; merchandising; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45621

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet