Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku NAREX s. r. o.
Authors: Fulínová, Kateřina ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce seznamuje s firmou Narex Bystřice s. r. o., s její historií, současností a podává o ni základní informace. Pomocí SWOT analýzy provádí zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy. Práce dále obsahuje analýzu nástrojů marketingového mixu (produkt, propagace, distribuce a cena) ve firmě Narex Bystřice s. r. o. V závěru jsou navržena opatření u jednotlivých nástrojů ke zlepšení současné situace podniku na trhu. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě.
Keywords: cena; distribuce; produkt; propagace; SWOT analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3608

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1934


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share