Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku NAREX s. r. o.
Authors:
Fulínová, Kateřina ; Ezrová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce seznamuje s firmou Narex Bystřice s. r. o., s její historií, současností a podává o ni základní informace. Pomocí SWOT analýzy provádí zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy. Práce dále obsahuje analýzu nástrojů marketingového mixu (produkt, propagace, distribuce a cena) ve firmě Narex Bystřice s. r. o. V závěru jsou navržena opatření u jednotlivých nástrojů ke zlepšení současné situace podniku na trhu. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě.
Keywords:
cena; distribuce; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3608