Název: Marketingová strategie firmy Helder s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of company Helder s.r.o.
Autoři: Šlemrová, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Helder; maketingová komunikace; marketingová strategie; Helder; marketing communication; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193476


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet