Název: Adaptacia marketingové strategie slovenské firmy pre český trh
Překlad názvu: Adjustment of marketing strategy of Slovak company on the Czech market
Autoři: Christov, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptace; komunikační politika; marketingový mix; mezinárodní prostředí; strategie; zlepšení; adjustment; communication policy; improvement; international environment; marketing mix; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44863

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet