Název:
Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Překlad názvu:
Analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market
Autoři:
Hubková, Tereza ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hurychová, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich účinnosti. Věnuje se specifikům online marketingu na mezinárodním trhu. V praktické části je nejdříve představena vybraná začínající IT společnost a konkurenční prostředí v jejím oboru a dále je podrobně analyzována její marketingová komunikace. Detailně jsou rozebrány a zhodnoceny kanály návštěvnosti webových stránek a konverzí. Poté je analyzována online reklama a aktivity na sociálních médiích. Závěrem je vytvořen seznam praktických doporučení pro marketingovou komunikaci do budoucna, které plynou z předchozích analýz. Doporučení jsou vhodné i pro další společnosti věnující se online marketingu v globálním prostředí.The main focus of this diploma thesis is on the analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market. In the beginning, the thesis discusses the importance of internet in nowadays marketing and also introduces the selected online marketing tools with closer look at online advertising, social media, online PR, online direct marketing and sales promotion on the internet. It also touches options of measuring and evaluating efficiency of these instruments. Further on, it describes specifics of online marketing in perspective of local markets. Practical part of the thesis starts with introduction of the selected global IT start-up company, its competitors and then focuses on its marketing communication in detail. It elaborates on channels used to access company's website and make conversions. It also offers in-depth evaluation of online advertising and activities on social medias. The final part of the thesis depicts list of practical recommendations for further online marketing communication, which are based on previous analyses. These recommendations can be used also for other companies focusing on online marketing in global environment.
Klíčová slova:
analýza marketingové komunikace; marketing na internetu; online marketing; internet marketing; marketing communication analysis; online marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46549