Název: Analýza produktového portfolia značky Vichy
Překlad názvu: Product portfolio analysis of the brand Vichy
Autoři: Bláhová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šeredová, Eliška (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketingový mix; produkt; reklama; communication; marketing mix; product; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44830

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet