Název:
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Překlad názvu:
Product portfolio analysis of the brand Vichy
Autoři:
Bláhová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šeredová, Eliška (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá sortimentní skladbou a marketingovým mixem značky Vichy na českém trhu dermokosmetiky. Diplomová práce je založena na metodě vědeckého popisu a analýzy, z níž vyvozené závěry jsou hlavním výstupem této práce. První část práce je část teoretická. Ta slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na nejdůležitější aspekty spojené s analýzou marketingového mixu a analýzou portfolia. V praktické části je představena značka Vichy, charakterizován trh a odvětví a představena cílová skupina. Dále jsou provedeny analýzy SWOT, marketingového mixu, portfolia značky a prodejů se zaměřením na přípravky v kategorii péče o pleť. V závěru praktické části jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z marketingových a tržních analýz v předchozích kapitolách.This thesis analyzes product mix and marketing mix of the brand Vichy in the Czech market of dermocosmetics. The thesis is based on the method of scientific description and analysis. The conclusions are the main output of this work. The first part is theoretical and serves as a base for a practical part. The theoretical part focuses on the most important aspects related to the marketing mix analysis and portfolio analysis. The brand Vichy, market, industry of dermocosmetics and target audience are introduced in the practical part. This part also deals with several analyses (SWOT, marketing mix, brand portfolio, sales) with focus on the skin care product category. The practical part contains specific recommendations based on marketing and market analyses in the previous chapters.
Klíčová slova:
komunikace; marketingový mix; produkt; reklama; communication; marketing mix; product; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44830