Název:
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Překlad názvu:
Marketing strategy of a company in tourism business
Autoři:
Havlíčková, Anna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Infinit s.r.o. Autorka se v práci zaměřuje především na pobočku Vysočany Bazén a Saunový svět, která je umístěna ve Wellness Hotelu Step. V analytické části autorka užívá následujících metod: situační analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy. V rámci marketingové strategie je pozornost zaměřena na charakteristiku a zhodnocení marketingového mixu zkoumané společnosti. Výsledkem práce je návrh opatření, která by zlepšila stávající situaci pobočky.This Diploma thesis describes the marketing strategy of Infinit Ltd. The author focuses on the Vysočany Pool and Sauna world branch, which is located at the Wellness Hotel Step. In the analytic part the author uses the following methods: situation analysis, bench-marking and SWOT analysis. Within the marketing strategy the author describes the characteristics of the marketing mix. The result of this thesis is to give a suggestion that would improve the current situation of this branch.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; wellness centrum; marketing mix; marketing strategy; wellness center
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44389