Original title: Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Translated title: Use of digital marketing tools in the music industry
Authors: Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: digital marketing; digital music; music industry; social media; streaming; subscription services; digitální hudba; digitální marketing; hudební průmysl; předplatitelské služby; sociální média; streaming

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/43945

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192808


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share