Original title:
Strategická analýza malého podniku
Translated title:
Strategic Analysis of a small Enterprise
Authors:
Fürbachová, Miluše ; Luštický, Martin (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice strategické analýzy v podmínkách malých firem. Pomocí vhodně zvolených metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí konkrétní firmy -- Truhlářství Kašpar. Na tomto základě stanovuje pozici firmy na vymezeném trhu a následně navrhuje sadu taktických opatření, která jsou primárně zaměřena na zefektivnění komunikace a prezentaci firmy pomocí různých komunikačních nástrojů.Subbmited thesis devotes causes of strategic analysis in conditions of small-size companies. Chosing appropriate methods thesis researches internal and external environment of company Joinery Kašpar. On that base thesis determines company's position on defined markets and afterwards proposes a set of tactic measures, which are primary focused on communication efficiency increase and presentation of company by various communication tools.
Keywords:
marketing communication; small and medium-size companies; strategic analyse; malé a střední podniky; marketingová komunikace; strategická analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44577