Název:
Návrh integrovaného systému pro podporu marketingového řízení produktového portfolia
Překlad názvu:
Designing integrated information system for product portfolio management support
Autoři:
Šebelík, Ondřej ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Spolehlivé, srozumitelné a úplné informace jsou základem správných rozhodnutí. Organizace dnes mají k dispozici celou řadu databází a analytických nástrojů, ale úkolem technologií již není data pouze získávat a uchovávat, ale vhodně propojit jejich rozličné zdroje (interní i externí), oddělit podstatné od nepodstatného, a lidem, kteří na ně spoléhají, poskytnout jasný a srozumitelný obraz situace. K tomu slouží tzv. informační systémy -- nabízejí jednotný, uživatelsky přívětivý, srozumitelný a strukturovaný vhled do byznysové reality a shromažďují data a informace z různých zdrojů. Cílem práce je provést optimalizaci produktového řízení ve vybrané organizaci navržením integrovaného manažerského informačního systému pro podporu marketingového řízení produktového portfolia. Na základě analýzy existujícího workflow ve vybraných oblastech bude sestrojen abstraktní model byznysové reality a sestavena architektonická vize.Information is the currency of our world. Making right decisions requires having reliable, comprehensive and thorough information still at hand. The tools that can provide it? Information systems. However, the purpose of today's information systems is more than to just collect and store information: they need to integrate numerous data sources (both internal and external), identify essential pieces of information and set them apart from the rest, and provide the people relying on them a clear picture of the situation. In short: they should offer unified, user-friendly, well-structured and comprehensive view of business reality. This paper focuses on the first stage of an information system design. Concerned primarily with the business analytical phases of an IT project, it presents an insight into the process of business reality exploration and description through conceptual data model and architecture vision articulation.
Klíčová slova:
byznys analýza; datový model; informační systém; podniková architektura; životní cyklus softwaru; business analysis; data model; enterprise architecture; information system; software lifecycle
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44205