Název: Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
Překlad názvu: Pozition of the SEAT brand in the VW Group portfolio in European market of personal cars
Autoři: Kubátová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: evropský automobilový průmysl; portfolio VW; značka SEAT; řízení značky; brand management; European automotive industry; SEAT brand; Volkswagen Group portfolio

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192475


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet