Název:
Mezinárodní obchodní zastoupení
Překlad názvu:
The International Commercial Agency
Autoři:
Hudíková, Jana ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Almásy, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá možnostmi získávání cizích trhů, zejména institutem obchodního zastoupení. Je zde rozebrána jeho právní úprava, jak z hlediska mezinárodního, tak i komunitárního a vnitrostátního. Velká pozornost je věnována osobě obchodního zástupce, jeho právům a povinnostem, stejně tak jako požadavkům na něj a kritériím jeho výběru. V závěru samotné práce jsou již rozhodnuté případy Soudním dvorem EU, které se týkají problematiky obchodního zastoupení. Cílem práce je posouzení možných variant získávání cizích trhů, zejména pak obchodního zastoupení a jeho komplexní zhodnocení včetně všech jeho dalších atributů.Diploma thesis deals with the options obtaining of foreign markets, especially by institute of agency. There is also analysis the legislation, both in terms of international, community as well as national law . Great attention is paid to the person of commercial agent, his rights and obligations, as well as the demands on him and his selection criteria. In the conclusion of the thesis are already mentioned cases decided by the Court of Justice of the EU, which relate to issues of agency. The objective of the work is to assess the possible variants acquisition of foreign markets, especially the agency and its comprehensive evaluation including all of its other attributes.
Klíčová slova:
nezávislý podnikatel; obchodní zastoupení; obchodní zástupce; smlouva; zahraniční trh; zastoupený; agency; commercial agent; contract; foreign market; independent enterpreneur; principal
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44203