Original title:
Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze
Translated title:
Analysis of internet environment from potencial customer of Prague cafe view
Authors:
Havránek, Michal ; Černá, Jitka (advisor) ; Dvořáková, Olga (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce má vyzkoumat, jaké informace může získat uživatel internetu, jako potencionální návštěvník kavárny v Praze. Analýza je prováděna sekundárním výzkumem, kdy se nejdříve stanoví hodnotící kritéria, podle nichž se ohodnotí jednotlivé kavárny, které nalezne uživatel ve vyhledávači mezi prvními a poté se z výsledných dat udělá analýza a vyhodnotí výsledky. V závěru se shrne, jaké má uživatel možnosti.This Bachelor's thesis purpose is to research, which possibilities can acquire user of internet as a potencionally customer of cafe in Prague. Analysis is done by secondary research, when we establish evaluated criteria, by which we rate single cafe, which can be found by user in browser on top places. Then it evaluates results and made a resumé on users options.
Keywords:
cafe; content analysis; marketing; online marketing; secondary research; kavárna; marketing; obsahová analýza; online marketing; sekundární výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/43014