Název:
Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze
Překlad názvu:
Analysis of internet environment from potencial customer of Prague cafe view
Autoři:
Havránek, Michal ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce má vyzkoumat, jaké informace může získat uživatel internetu, jako potencionální návštěvník kavárny v Praze. Analýza je prováděna sekundárním výzkumem, kdy se nejdříve stanoví hodnotící kritéria, podle nichž se ohodnotí jednotlivé kavárny, které nalezne uživatel ve vyhledávači mezi prvními a poté se z výsledných dat udělá analýza a vyhodnotí výsledky. V závěru se shrne, jaké má uživatel možnosti.This Bachelor's thesis purpose is to research, which possibilities can acquire user of internet as a potencionally customer of cafe in Prague. Analysis is done by secondary research, when we establish evaluated criteria, by which we rate single cafe, which can be found by user in browser on top places. Then it evaluates results and made a resumé on users options.
Klíčová slova:
kavárna; marketing; obsahová analýza; online marketing; sekundární výzkum; cafe; content analysis; marketing; online marketing; secondary research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43014