Název: Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky
Překlad názvu: The effect of the introduction of Social CRM on the effectiveness of customer relationship
Autoři: Nesvedová, Lada ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Lalinský, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; metodika; sociální CRM; spokojenost zákazníka; CRM; customer satisfaction; methodic; social CRM

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40551

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191999


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet