Original title:
Porovnání systémů na správu požadavků
Translated title:
Porovnání systémů na správu požadavků
Authors:
Horáček, Marek ; Pavlíček, Luboš (advisor) ; Chocholatý, Drahomír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je popsat a porovnat 4 systémy na správu požadavků v oblasti informačních a komunikačních technologií. Čtenář se postupně dozví, jakého charakteru mohou požadavky nabývat a jaký je proces jejich řešení. Dále budou popsány 4 vybrané systémy, které budou hodnoceny podle předem definovaných kritérií, která budou na závěr vyhodnocena multikriteriálním hodnocením.The aim of this thesis is to compare four trouble ticket systems in the field of information and communication technologies. The reader will step by step learn what requirements can appear and what processes are applied to solve them. Further, four selected systems will be described and evaluated based on pre-defined single critera and at the end, the systems will be evalutaed on the multicriterial basis.
Keywords:
help desk; incident management; service desk; help desk; požadavek; service desk; správa požadavků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/23128