Název:
Analýza marketingové komunikace v oboru arboristika
Autoři:
Šálová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Analýza marketingové komunikace v oboru arboristika se blíže zabývá jednou z částí marketingového mixu -- propagací. V praktické části byla vytvořena modelová firma, pro kterou byl sestaven komunikační mix, pomocí něhož se chystá vstoupit na trh. Vybrané nástroje komunikačního mixu byly zvoleny na základě e-mailového dotazování a vlastního úsudku. Modelová firma a její marketingová komu-nikace byla podrobena několika marketingovým postupům a to segmentaci, SWOT ana-lýze a analýze komunikace, které mohou pomoci předpovědět její místo na trhu a úspěch u zákazníků.This bachelor thesis is about to analyze the marketing communication in field of arbori-culture. In detailed look the author will focus on the promotion. In the practical part, the author has established a model company and has created its communication mix. The company is going to enter the market through prepared the communication mix. Select-ed tools of the communication mix were chosen on the basis of online research and the author's own choice. The communication mix of the model company has been tested in particular marketing processes as are following: segmentation, SWOT analysis and communication analysis. The results of testing could help to predict the company's place in the market and also the customer success.
Klíčová slova:
arboristika; firma; marketingová komunikace