Název: Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií
Překlad názvu: Approach the teacher first grade of primary school to pupils with dysorthography
Autoři: ROBOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diagnostika; dysortografie; individuální vzdělávací plán; reedukace; specifické poruchy učení; diagnostics; dysortography; individual education plan; re-education; specific learning disabilities
Citace: ROBOVÁ, Michaela. Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36223

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-189352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-02, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet