Název:
Marketing Google, Microsoft a Apple
Překlad názvu:
Marketing Google.Apple,Microsoft
Autoři:
Hlavatá, Kristina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je podat komplexní přehled o situaci těchto společností působících v IT sektoru. V práci bude provedena obecná analýza vývoje marketingu firem Google, Mircosoft a Apple. Zároveň zde bude poskytnut náhled ekonomického vývoje uvedených firem, který bude analyzován prostřednictvím elektronických informačních zdrojů. V kapitole s názvem Průzkum této práce jsou uvedeny výsledky vlastního průzkumu v rámci zvolené cílové skupiny, která hodnotí dotazníkovou formou následující parametry, jako je: logo firmy, produkty, služby, atd. Závěr této práce je věnován oblasti podpůrných a neziskových projektů výše uvedených společností.The goal is to bring a comprehensive overview of the situation of these companies in the IT sector. The work will be carried out general analysis of the evolution of marketing companies Google, Apple and Mircosoft. At the same time there will be a preview provided by the companies in economic development, which will be analyzed by means of electronic information resources. In the chapter entitled as A survey of this work are presented results of a survey in the chosen target group, which assesses the form of a questionnaire the following parameters such as: company logo, products, services, etc. The end of this work will be dedicated to supporting non-profit projects and companies mentioned above.
Klíčová slova:
IT sektor, akcie,trhy; marketing google,apple,microsoft; průzkum, projekty,swot; IT sector,share,markets; marketing google,apple,microsoft; survey,projects,swot
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22954