Original title: Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Translated title: The marketing communication of the National museum in Prague
Authors: Kmeťová, Markéta ; Černá, Jitka (advisor) ; Gabriel, Zbyněk (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising campaign; Golden age of media; Human traces; Mammoth Hunters; Marketing communication of the cultural institutions; National museum in Prague; The Republic; Marketingová komunikace kulturních organizací; Národní muzeum v Praze; propagační kampaně kulturních institucí; výstava Lovci mamutů; výstava Republika; výstava Stopy lidí; výstava Zlaté časy médií

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22938

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18908


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share