Original title:
Proces rebrandingu a inovace obalu
Translated title:
The process of the rebranding and pack redesign
Authors:
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Palečková, Kriystýna (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.My bachelor thesis focuses on the process of pack redesign. The aim of this thesis is to inform about the process and then evaluate individual steps for redesigning the pack of an existing brand. The theoretic part id divided into two sections. The first section is focusing on explaining terms connected with brand management and the second one is connected with marketing research. In the practical part the process of pack redesign is analyzed.
Keywords:
brand; marketing research; packaging; marketingový výzkum; obal; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22937