Název:
Proces rebrandingu a inovace obalu
Překlad názvu:
The process of the rebranding and pack redesign
Autoři:
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.My bachelor thesis focuses on the process of pack redesign. The aim of this thesis is to inform about the process and then evaluate individual steps for redesigning the pack of an existing brand. The theoretic part id divided into two sections. The first section is focusing on explaining terms connected with brand management and the second one is connected with marketing research. In the practical part the process of pack redesign is analyzed.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obal; značka; brand; marketing research; packaging
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22937