Original title: Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Translated title: International Marketing Strategy of Web Driving Book
Authors: Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Keywords: cenová politika; distribuční strategie; internetová aplikace; internetový marketing; kniha jízd; marketingová strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3550

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1887


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share