Název:
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Překlad názvu:
International Marketing Strategy of Web Driving Book
Autoři:
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Klíčová slova:
cenová politika; distribuční strategie; internetová aplikace; internetový marketing; kniha jízd; marketingová strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3550