Název:
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Marketing management of particular organisation
Autoři:
VYBÍRALOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je následně podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vliv marketingové komunikace na konečného zákazníka. The bachelor thesis concerns the analysis of the Red Bull Ltd. marketing strategy and influence on the target group. It is divided into 3 main parts. It aims to analyse modern marketing trends and the application into the marketing mix. Furthermore it will apply theoretical knowledge on particular events and to evaluate the internal and external environment of the company. The analysis is supported by research work which describes an influence of marketing communication of the Red Bull brand on the customer.
Klíčová slova:
Dietrich Mateschitz; energetický nápoj; event; marketing; Red Bull; Dietrich Mateschitz; energy drink; event; marketing; Red Bull Citace: VYBÍRALOVÁ, Tereza. Marketingové řízení ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41277