Název: Simulace vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí
Překlad názvu: Simulation of the influence of advertising on social net users
Autoři: ALINČE, Jakub
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: agent; model; reklama; simulace; sociální síť; advertisement; agent; model; simulation; social network
Citace: ALINČE, Jakub. Simulace vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30988

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-188325


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-25, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet