Název:
Simulace vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí
Překlad názvu:
Simulation of the influence of advertising on social net users
Autoři:
ALINČE, Jakub Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá modelováním a simulací pomocí multiagentního přístupu. V práci je navržen model sociální sítě s následnou simulací šíření a vlivu reklamy na její uživatele. Model je vytvořen pomocí nástroje AnyLogic, v kterém probíhají simulace tohoto systému. Experimenty prováděné s modelem, se zaměřují na průběh šíření reklamy nějakého produktu mezi uživateli sociální sítě. Uživatelé, mohou být následně ovlivněni k nákupu produktu ostatními aktéry v síti.This thesis deals with modeling and simulation with the help of a multiagent approach. A model of a social net was designed, followed by a simulation of deployment, including the influence of advertisements on users. This model was constructed with the help of the AnyLogic tool, where the simulation ran continuously. Experiments carried out with this model were focused on spreading advertisements of a particular product amongst network users. Users could therefore be influenced by other users of this network.
Klíčová slova:
agent; model; reklama; simulace; sociální síť; advertisement; agent; model; simulation; social network Citace: ALINČE, Jakub. Simulace vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30988