Název:
Inovace marketingového mixu
Překlad názvu:
The Innovation of Marketing Mix
Autoři:
NOVÁKOVÁ, Pavla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce "Inovace marketingového mixu" bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout jeho změnu. Nejprve byla vybrána a představena účetní firma. K pochopení vnějšího prostředí společnosti byla provedena STEP analýza a Porterův model pěti sil. Závěry z těchto analýz byly použity jako vstupy do SWOT analýzy, která pomohla identifikovat silné a slabé stránky firmy, stejně jako příležitosti a hrozby na trhu. Na základě těchto analýz bylo možné navrhnout zlepšení marketingového mixu společnosti. Poté bylo navrženo zlepšení služeb prostřednictvím vzdáleného přístupu k firemnímu serveru pro zákazníky. Tato služba by měla odstranit nedostatky společnosti (zejména přetížení pracovních sil v důsledku nezbytného zadávání dat). To by mělo být provedeno urychlením procesu zadávání účetních dokumentů. Pro ekonomické zhodnocení byl vypočten modelový příklad. Výsledky ukazují, že inovace by s sebou přinesla přínosy pro společnost i zákazníky zároveň. The aim of this thesis "Innovation of Marketing Mix" was to analyze and evaluate the current situation of the marketing mix of a selected company and to propose its modification. At first, an accounting company have been selected, described and STEP analysis and Porter's five forces model have been used to understand external environment of the selected company. The conclusions drawn from these analyzes were used as inputs to the SWOT analysis which helped to identify the strengths and weaknesses of the company as well as the opportunities and threats in the market. Based on these analyses, it was possible to propose improvement of the company marketing mix. Then, an improvement of services through remote accounts access for customers to the corporate server was proposed. This service should eliminate the weaknesses of the company (mainly capacity overload due to necessary data coding) which should be done by speeding up the process of accounting documents input. For the economic evaluation a model example was calculated. Results show that the product innovation will mean benefit for both the company and its customers.
Klíčová slova:
inovace; Marketingový mix; situační analýza; innovation; Marketing mix; sittuation analysis Citace: NOVÁKOVÁ, Pavla. Inovace marketingového mixu. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38169