Název:
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Překlad názvu:
Consumer behaviour on the market with processed cheese
Autoři:
STRNÁDKOVÁ, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je provést analýzu nákupního a spotřebního chování na trhu s tavenými sýry a na základě zjištěných informací zpracovat doporučení pro výrobce. V první části diplomové práce jsem se zaměřila na studium odborné literatury k danému tématu a vypracování literárního přehledu. V druhé části jsem zpracovala informace získané z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 305 respondentů. Získaná data jsem vyhodnotila a doplnila o grafické znázornění, pro lepší porozumění výsledkům. Na základě vyhodnocení jsem zpracovala doporučení pro výrobce tavených sýrů.The main object of my thesis was to analyse shopping and consumer behaviour on the market with processed cheese. On the basis of this analysis I worked out on the recommendations for producer of processed cheese. First I studied expert literature and secondary sources. It the second part of my thesis I have done a consumer research. I received 305 completed questionnaires. I processed results into coding format to create the graphs. I made a recommendations for producer of processed cheese.
Klíčová slova:
spotřebitel; spotřebitelský výzkum; Spotřební chování; tavený sýr; zákazní; consumer; Consumer behaviour; consumer research; customer; processed cheese Citace: STRNÁDKOVÁ, Martina. Spotřební chování na trhu s tavenými sýry. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38167