Original title:
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Translated title:
Consumer behaviour on the market with processed cheese
Authors:
STRNÁDKOVÁ, Martina Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce je provést analýzu nákupního a spotřebního chování na trhu s tavenými sýry a na základě zjištěných informací zpracovat doporučení pro výrobce. V první části diplomové práce jsem se zaměřila na studium odborné literatury k danému tématu a vypracování literárního přehledu. V druhé části jsem zpracovala informace získané z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 305 respondentů. Získaná data jsem vyhodnotila a doplnila o grafické znázornění, pro lepší porozumění výsledkům. Na základě vyhodnocení jsem zpracovala doporučení pro výrobce tavených sýrů.The main object of my thesis was to analyse shopping and consumer behaviour on the market with processed cheese. On the basis of this analysis I worked out on the recommendations for producer of processed cheese. First I studied expert literature and secondary sources. It the second part of my thesis I have done a consumer research. I received 305 completed questionnaires. I processed results into coding format to create the graphs. I made a recommendations for producer of processed cheese.
Keywords:
consumer; Consumer behaviour; consumer research; customer; processed cheese; spotřebitel; spotřebitelský výzkum; Spotřební chování; tavený sýr; zákazní Citation: STRNÁDKOVÁ, Martina. Spotřební chování na trhu s tavenými sýry. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/38167