Název:
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Překlad názvu:
Destination management and marketing of the tourism in the town Tábor
Autoři:
KOLÁŘOVÁ, Ivana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.The thesis analyzes the conditions, the current supply and demand for tourism services in the town and region Tábor. An integral part of the thesis consists also in the formulation of examples of a good practice to support the promotion and the turnout of the destination. The analytical part focuses on the analysis of internal and external environment, the SWOT analysis and the analysis of destination management. A new destination marketing of the town and region Tábor is recommended in the final part.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinační management; marketing destinace; marketingový výzkum; samospráva; soukromý sektor; Tábor; destination management; destination marketing; marketing research; private sector; self-gouvernment; tourism; Tábor Citace: KOLÁŘOVÁ, Ivana. Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37779