Název:
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Personal selling and its role in Marketing communication
Autoři:
SMRTKOVÁ, Luisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v této problematice. V teoretické části jsou uvedeny názory předních autorů působících v oblasti marketingové komunikace a osobního prodeje. Praktická část práce zkoumá firmu OVB Allfinanz, a. s., která byla pro práci vybrána. Kapitola také shrnuje nástroje marketingové komunikace, které firma využívá. Dále jsou uvedeny závěry dotazníkového šetření, které zkoumají názory cílové skupiny na osobní prodejce firmy. Nachází se zde také výsledky osobních rozhovorů s prodejci firmy OVB Allfinanz, a. s. Praktická část obsahuje i finanční zhodnocení využívání osobního prodeje a finanční vývoj celé firmy. Závěrem práce jsou vyhodnoceny hypotézy a na základě dosažených výsledků navrženy kampaně pro zlepšení situace firmy. This paper focuses on personal sales and its role in marketing communication. Based on an analysis of the current state it aims to propose changes to the usage and perception of personal sales. The theoretical part of this work contains opinions of renowned authors about the given issue. The practical part of the work focuses on OVB Allfinanz, a. s. company. It summarizes marketing communication tools used by this company. IT also contains the results of questionnaires that aim to research the opinions of a target group on the persona sales practiced in the company. It also includes the results of one to one interviews with the OVB's salesmen. There is a financial analysis of the usage of personal sales contained in this part as well. The hypothesis is evaluated in the conclusion of the paper. Based on the findings, marketing campaigns are proposed. These campaigns are aimed to improve the overall state of the company.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; náklady na prodej; osobní prodej; Marketing communications; personal selling; sales related expenses Citace: SMRTKOVÁ, Luisa. Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36772