Název:
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
Překlad názvu:
Marketing communication of Fairtrade brand 2
Autoři:
CVACHOVÁ, Denisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného obchodníka. V úvodní části práce jsou na základě odborné literatury představeny základní pojmy marketingové komunikace a je vysvětleno organizované sociální hnutí Fair Trade. Výstup praktické části je tvořen představením společnosti Dm drogerie markt, analýzou stavu marketingové komunikace u značky Fairtrade a dotazníkovým šetřením v místě prodeje. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, jak návštěvníci maloobchodní prodejny vnímají marketingovou komunikaci společnosti Dm drogerie markt u fairtradových výrobků. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení dosud používaného komunikačního mixu společnosti Dm drogerie markt. The bachelor thesis is focused on marketing communication of the brand Fairtrade in retail of DM drugstore market. The main objective of this thesis is to analyse the current usage of marketing tools like Advertising, Personal Selling, Sales Promotion, Direct Marketing, Public Relations and Event Marketing. There are used and explained basic terms of marketing communication based on professional literature in order to introduce the selected topic. The theoretical part is then dedicated to Fair Trade. The output of practical part includes the introduction of the company DM drugstore market, the analysis of the condition of marketing communication at the brand Fairtrade, afterwards the questionnaire survey is involved. The data have been collected in the retail unit. The aim of marketing research is to find out how customers, coming to this retail store, perceive the marketing communication focused on products of Fairtrade brand. New recommendations are compiled based on the identified results and concerning to the improvement of existing communication mix.
Klíčová slova:
DM drogerie; Fair Trade; komunikační nástroje; marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication tools; Dm drugstore; Fair Trade; marketing communication; marketing research Citace: CVACHOVÁ, Denisa. Marketingová komunikace značky Fairtrade 2. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36739