Název:
Motivační programy v přímém prodeji
Překlad názvu:
Motivational programmes in direct sale
Autoři:
DRDÁKOVÁ, Helena Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení a porovnání dvou motivačních systémů zaměřených na distributory ve vybraných podnicích a návrh změn pro zlepšení současné situace v těchto dvou podnicích. Pro naplnění cíle bylo nezbytné nastudovat odbornou literaturu a vymezit základní pojmy v oblasti motivace, teorií motivace, strategií motivace, motivačních programů, odměňování a přímého prodeje. V praktické části byly nejdříve popsány a analyzovány motivační programy vybraných podniků Oriflame Cosmetics ČR a Avon Cosmetics ČR. K analýze motivačních programů bylo použito dotazníkové šetření. Dalším krokem bylo porovnání výsledků dotazníkového šetření u obou firem. Na základě porovnání a syntézy výsledků byly formulovány obecná doporučení a návrhy pro motivaci distributorů obou firem. The aim of this thesis was evaluation and comparison of two motivational systems which are focused on distributors of chosen companies and recommendation for improvement of current situation in these two companies. It was necessary to study specialized literature and define basic terms related to motivation, theories of motivation, motivational strategy, motivational programmes, remuneration and direct sale to fulfil the aim of the thesis. At first in practical part there were described and analysed motivational programmes of chosen companies Oriflame Cosmetics ČR and Avon Cosmetics ČR. For analysis of motivational programmes was used anonymous questionnaire. Next step was to compare the results of questionnaire of both companies. Based on analysis and synthesis of questionnaire results were formulated general recommendation and proposals for motivation of both companies distributors.
Klíčová slova:
motivace; motivační programy; odměňování; přímý prodej; řízení lidských zdrojů; direct sale; human resource management; motivation; motivational programmes; remuneration Citace: DRDÁKOVÁ, Helena. Motivační programy v přímém prodeji. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36735