Original title:
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Translated title:
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Authors:
Linknerová, Alena ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou vnímania reklamy u študentov vysokej školy. Teoretická časť sa zameriava na reklamu, jednotlivé média, ktorými je možno reklamu šíriť, špeciálne na internetovú reklamu a aktuálne trendy v oblasti médií. V praktickej časti skúma postoje študentov k reklame všeobecne, reklame na internete a hľadá miesta, kde je vhodné ju pre túto skupinu umiestniť.Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.The Bachelor thesis deals with analysis of percieving of adveritising by students of university. The aim of the thesis is adveritising, media for adveritisig, especially on-line adveritising and actual trends in sphere of media. In second part, I want to find out what students think about adveritsing in general, their opinion of on-line adveritising and where is suitable to place it for them.
Keywords:
adveritising; media; students; média; reklama; vysokoškolský studenti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22770