Název:
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Překlad názvu:
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Autoři:
Linknerová, Alena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou vnímania reklamy u študentov vysokej školy. Teoretická časť sa zameriava na reklamu, jednotlivé média, ktorými je možno reklamu šíriť, špeciálne na internetovú reklamu a aktuálne trendy v oblasti médií. V praktickej časti skúma postoje študentov k reklame všeobecne, reklame na internete a hľadá miesta, kde je vhodné ju pre túto skupinu umiestniť.Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.The Bachelor thesis deals with analysis of percieving of adveritising by students of university. The aim of the thesis is adveritising, media for adveritisig, especially on-line adveritising and actual trends in sphere of media. In second part, I want to find out what students think about adveritsing in general, their opinion of on-line adveritising and where is suitable to place it for them.
Klíčová slova:
média; reklama; vysokoškolský studenti; adveritising; media; students
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22770