Original title:
Vyhodnocení marketingové kampaně produktu "Modré nebe"
Translated title:
Marketing research about human behavior on St. Valentine's Day
Authors:
Hronek, Filip ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Koudelka, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce zaměřená na témata kdo slaví svátek svatého Valentýna, jak se lidé chovají na tento svátek, jaký k němu mají vztah a které svátky mu kokurují. Výzkum proveden jako kvantitativní, formou dotazníku.Work focusing on themes: who celebrate the feast of Saint Valentine, the way people act on this day, the way how peaple likes this day and which feast compete him. Research was carried out as a quantitative form of a questionnaire.
Keywords:
Marketing; research; valentina; Marketing; Valentýn; Výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22750